Det är inte sant

Jag hatar tidningsförsäljare! Denna underbara morgon, då jag skulle ha fått sova hur länge jag hade velat så ringer förstås telefonen.Jag tänkte att om det är nånting viktigt kan dom ju lika gärna ringa till min mobil men det slutade inte att ringa å när jag bestämde mig att svara så slutade det.Då tänkte jag men jaha, då får jag fortsätta sova men jag kunde inte somna om så jag steg upp och åt en stadig frukost och pluggade lite för att senare ta en lång promenad.
När  mina föräldrar hade kommit hem, frågade jag om det var dom som hade ringt och varför dom inte hade ringt till min mobil?Då sa dom att dom inte hade ringt.Pappa kollade att numret var okänt men han drog slutsatsen till att det var en tidningsförsäljare.Så nu är jag smått irriterad över att ha gått miste om min skönhetssömn.
Nu sitter jag och äter smultron yogurt för att få lite extra sommar känsla.Något posetivt med denna dag är att solen har varit framme hela dagen och det har varit 19 grader varmt så kanske vi får en varm sommar ändå.
Dead by Aprils låt Trapped är så himmla bra!Har lyssnat på den hela kvällen :P
Idag slog det mig att det snart är Juhannus (midsommar).Hmmm undra vad jag skall hitta på då åker väl kanske till Kauhava eller stan eller hmmm till någon villa(sommarstuga).
Nepp nu måste jag gå hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0