Bra musik och favorit land

Konnichiwa allihopa! :D Idag är det Juhannus(Midsommar.Själv ser det ut som om jag drar till Kauhava, för att se på flyplan.Jag har varit dit två gånger förut men lika roligt varje år. Gomennasai om jag inte har bloggat på länge, men det händer så mycket just nu.Idag åker jag till Kauhava och imorgon måste jag gå i kyrkan, på en konfirmation, sen bär det av in till stan å partaja, med Eva och ja kommer hem först på söndag, eftersom jag stannar över natten, mellan Fredag och lördag i stan. Idag och igår har jag lyssnat på japansk musik, heh heh som t.ex. UVERworld, Asian Kung-Fu Generation, The Gizette och 12012.Dom är super bra!Heh heh, ja jag gillar Japan och dess kultur jätte mycket, specielt manga och animie.Bästa animie serierna Naruto/ Naruto shippuuden, Lovely Complex (som även finns som en film med riktiga skådespelare som är en av mina favorit filmer), Ginga Densetsu Weed, Ginga Nagareboshi Gin, Wolf`s Rain, Full Metal Alchemist, Aishiteruze Baby och Vampire knight. Japan är ett coolt land, med häftigt mode och söta assesoarer och hårspännen.Maten är jätte god specielt sushi och jag är galen i Hello Kitty, ni skulle bara veta!;P Sayonara(Hej då)det var allt för den här gången och Gomene! PS. Fundera på ditt favoritland och varför det blev ditt fvrl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0