Nu får jag ge mig

Konichiwa allihop.Idag har jag arbetat från kl.8.00-12.00.Steg upp kl.6!Men vad gör det för imorgon är det lördag men heh heh inte blir det mycket sömn inte.Måste upp kl.7!Skall till Vasa på shopping med Eva.Jag har längtat såååååååå efter att få shopppa så ingen kan förstå!Just nu sitter jag barnvakt åt lilla moppsen C som sover.Jag är ensam hemma för mutsi(mamma) å faija(pappa) är på fest å jag orkade inte gå med tanke på hur tidigt jag måste upp.
Jag vet att jag inte lagt upp några bilder på mig själv ännu men det kommer.

Hatar flugor just nu liksom mygg.Dom är äckliga och iriterande!Men ja jag klagar ju på allt så, heh heh.

Dagens i-lands problem för mig har v it "hur kan jag bli längre?"Alltså jag är 164-5cm och skulle åtminstone vilja vara 171cm lång!Det är nu som en av dagens fundering kommer.

Ser det dumt ut om en kille är kortare än sin filckvän?Jag tycker inte det men,hmmm,ja gör någon det??Ok jag har set på filmen Lovely Complex som är en Japansk film som är baserad på en manga serie med samma namn.(Jag har även sett serien).Flickan Koizumi är 170cm Otani a klass är 156cm.Dom gillar varandra men på grund av deras längd så blir allt komplicerat.Jag rekomenderar filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0