Snart är 2009 över

Jo så är det!Måste erkänna att jag ser fram emot det!!!!Nu börjar mitt nya liv.Här är allt jag vill göra år 2010



Jag skall göra en resa till sydöstra Finlad (För 4de gången)

Göra en piercing i örat (Har velat det länge nu)

Åka till Stockholm för första gången i mitt liv :P

Åka till Vanda

Skriva studenten i hälsa, modermål och höja finskan ( Ja jag vet jag kan bättre)

Få den där armade studentmössan och åter igen fundera, om den är värd allt pluggande :/

Arbeta

Åka på en resa men vet inte vart ännu :/

Börja i en ny skola, vet inte var ännu men har vissa ideer ;)

Skaffa lägenhet

Detta är allt som jag vet, är det mest troligaste som kommer att hända 2010!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0