Snälla tomten

                                                   Till Julen önskar jag allt detta :P



                       
                                      Handkräm med lukt av Cherry blossom från The Body shop
                                      En plattång                                      
                                      Lip care mix från Make up store
                                      En ny telefon
                                      UGGS
                                      Paris Hilton parfymen CanCan
                                      Wetnwild CoverAll
                                      Eyeliner Maxfactor
                                      Bed Head Foxy Curls

                        
                           Gossip girl säsong 2
                           Chihuahuan i BeverlyHills( Bara för att jag gillar hundrasen :P)
                           Strawberry handkräm från The Body Shop
                           Filmen: I taket lyser Stjärnorna
                           Rosa och svart skärp från H&M
                           Filmen: All the boys love Mandy Lane
                           Filmen: Wild Child
                           Svart eller röd golvlampa från IKEA
                           Bed Head produkter 

                                                              
                                  Jag vet jag är för gammal för att tro på tomten :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0