Nattblogg

Hej på er! Sorry för att jag inte skrev något igår men det var en rätt så stressig dag!!!! Först körde jag in till stan och shoppade, sen sen så åkte jag till NKB och hälsade på en vän.Sen när man kom hem, var klockan redan 4 å då var jag tvungen att ställa mig för skolans julfest.Hade inte tänkt gå först men ni vet ju hur jag är, inget blir som jag planerar :P Efter det hade vi tänkt åka in till stan men nepp, det blev det inget av.Det var bara att åka hem och se på Kingdom of heaven.
Nu skall jag gå och lägga mig, skall upp kl.12.00 och mathandla lite imorgon och senare på kvällen blir det antagligen stan, wihooooo har längtat :p

God natt!Skall försöka ha en "DFP" imorgon som jag funderade på igår faktiskt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0