Jultraditioner eller eget???

Hmmm ja jag funderar lite på hur jag vill fira jul när jag själv har en egen familj :P Jag gillar ju svart vit och rött, heh heh vilcket syns im min inredning :P men då kommer problemet hur skall man då skilja på jul och vardaglig inredning?? :/ hmmm jag tror där är felet varför jag inte har någon julen stämning, jag har blivit för van med julens färger helt enkelt, eller???? :/ Svårt att säga???

Men vill man behålla sina gammla traditioner som man fått ut av föräldrarna eller vill man ha sina egna, helt nya???Ja jag vet och tror inte att jag kommer ha en en grön gran :P Inte heller en riktig ifall jag bor inne i stor stan. :)

                                         I sådana fall skulle min julgran kanske se ut så här


                             

                                               Inte riktigt så här men inte mycket långt ifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0