Året 2009

Är du nöjd med året 2009? Ja och nej!

Det som du är mest nöjd med? Att jag klarade körkortet!

Den bästa dagen? Hah hah 1.8. såklart, typ

Länder du besökt 2009? Polen, Tyskland och Kos

Städer? Berlin, Krakow, Helsingfors, Åbo, Seinäjoki, Vaasa listan kan göras lång....

Träffat nya vänner? Jo kanske

Bästa buss resa? Ja det är inte den bästa jag har gjort men i alla fall under 2009 när jag åkte till Haparanda med E

Bästa flygresan? Kommer alldrig att bli någon bästa flygresa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bästa tågresan? När vi åkte till Helsingfors kanske

Bästa båtresan? Hah hah, detta är ett skämt, åkte på en havstur i kos å blev sjösjuk det säger väl allt om vad jag
                         tycker om båtresor!Fråga mina vänner fast! :/

Bästa bilturen? Den jag själv kört så antagligen när jag körde hem från Vaasa
                      När någon annan har kört, hah finns så många så jag kan inte välja :D

Bästa glassen? Ben&Jerrys Strawberry cheesecake såklart!

Bästa maträtt? Sushi, daaaaaa!

Bästa utekväll? Oj då finns hmmm åtminståne 4st. som varit dom bästa!I Helsingfors 1.Kos 2. stan2.

Bästa hemmafest? Vet inte om jag kan kalla det hemmafest men glöggkväll med vännerna.

Bästa sommar minnet? Oj Kos och säkert något mer ;)

Bästa låten under hela året? Hjälp öööö ja du finns så många bra så "pass"

Bästa sak/Klädesplagg/Skor? Dvd filmer, party klänning, ingen favorit

Smycke/Väska/Annat? Ett halsband från Aleksi 13 Nitväska från gina tricot och min pälsväska♥

Något jag borde ha gjort anorlunda? Finns alltid saker man kan ändra på men dumt att tänka på det i efterhand
                                                     det glädjer ingen!

Har du förlorat någon? Ja min älskade vän och hund Elmer och min kanin Lufsen

Något du skulle ha velat hinna med innan året är över? Jo åka och göra en piercing i örat :P

Något nytt jag provat på? Pilates

Något du är besviken på dig själv över att du inte gjorde? Jo men det spelar ingen roll mera :(

Har du vart kär? vem vet?

Något du är stolt över? Jo rätt så mycket student resultaten är ett exempel.

Vem har betytt mest för dig? Vännerna, familjen och jag själv.Man får alldrig glömma sig själv!!!!! ;)

Har du några nyårslöften inför 2009? Ja som varje år börja träna mera och minska på chocklad ätandet men iår
                                                      skall jag även försöka spara pengar till en resa även om det blir en lång
                                                      planering immam jag åker! "Japan såklar" nä fårse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0