Städa

Idag har jag inte gjort så mycket, med tanke på att jag steg upp kl.1 :PJag är jätte trött och har nyligen sett filmen Nana 2(fortsättning på Nana).Den var linte lika bra som ettan men slutade dåligt jätte dåligt faktiskt!
Idag har jag städat och håller fortfarande på, vill att det skall vara snyggt ,när man kommer hem från resan.Jag måste beställa lite gardiner och ett sängöverkast.

Idag har jag funderat lite på det här att man beter sig efter det man vill och inte efter det man känner.
T.ex. i en del filmer så blir en tjej ihop med en kille som hon vill vara ihop med för att det är typ hennes dröm kille medans hon har en kompis  kille och som egentligen är den passar ihop med men hon inser det inte innan det är försent.Jag hatar sånna fimer.Vem har sagt att den som är dröm killen, inte skulle vara den som är den man är ämnad att vara med???Jag har ännu inte sett en sådan film där det typ ät tvärtom.Att en tjej typ är tillsammans men nörd och sen visar det sig att det är den tuffa killen som är den rätta.Eller ok det beror t.ex. kan tjeijen vara tillsammans med en rik typ och få en värsting i slutet.Jag tycker inte det stämmer in på det verkliga livet men jag kan ju ha fel.Jag börjar bli lite trött på sånna tonårs filmer som har samma innehåll!
Hur ofta händer det att den utstötta tjejen/killen eller den mobbade blir tilsammans med den populäraste i skolan, i verkligheten??Helt sjukt!Filmerna tycks ju bli populära ändå bara för att inte tala om att skådespelarna måste se snygga ut så någon vill titta.Nej nu måste jag gå, sayonara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0