Skolan börjar!!!!!!Panik!!!!

Hjälp imorron är slöandet och festandet slut!Va skall jag ha på mig?Jag har inte skaffat några böcker!Har inte skaffat skol material!Vad skall jag ha för skolväska?????PANIK!!!!!!!Sovmorgon iallafall, tror jag heh heh....
Jag tycker inte om skolan, nu vill bara åka till Helsinki och arbeta, ta ett mellan år och fundera.Orkar inte, gulp!
Får se alla igen visst men ändå skolan är verkligen pest just nu!Svininfluensan skall ju börja härja nu!Jag hostar och hostar, hela tiden så idag köpte jag hostmedicin, fy vad äcklig den var, inte alls den där lakrits smaken, utan nån äcklig frukt, typ. Näe nu drar jag önska mig lycka till imorron det kan behövas!


Min skolkalender Demi förstååååååååås!

Kommentarer
Postat av: KAWAiiKAi ~

så hemskt att skolan ska börja snart .__. jag börjar på en vecka. men ändå :/



sv: nej men vad glad jag blir :D haha tack 8D

allt bra med dig då? :3

kramar!

2009-08-17 @ 20:35:44
URL: http://kawaiikai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0