Plugga till sig sömn

Idag har jag pluggat finska, inför student skrivningarna och jag tycker det går bra men det ser man ju på resultatet senare så, heh heh.Iallafall så pluggade jag så mycket att jag somnade i typ 2 timmar och jag är fortfarande trött!Skolan tar redan all min kraft, heh heh.Nåja bara man klarar av dom första skrivningarna så borde det gå!Man måste tro på sig själv!Nu skall jag läsa ilta-sanomat och sen gå och lägga mig,har sovmorgon imorron så ja stiger upp kl.7.men ändå, behöver få sova.Bloggen kommer att få lida lite, på grund av mitt pluggande men eftteråt lovar jag bli mer aktiv!:)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: KAWAiiKAi ~

oh va kul :D

naw tavk du :3 hih jo, gör du nu då? :D

kramar!

2009-08-20 @ 15:06:38
URL: http://kawaiikai.blogg.se/
Postat av: KAWAiiKAi ~

sv: åhå :D åh, är det? :D va kewl :D

2009-08-20 @ 17:03:12
URL: http://kawaiikai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0