Filmkväll

Jo jag steg upp kl.7.00 idag och pluggade och 10.30 drog jag till stan för att skriva körkorts teori och ja jag klarade det, så en sak till ur världen.Efter det bjöd mamma på mat och så shoppade vi lite.Jag köpte en liten ljus rosa Hello Kitty väckarklocka och en svart mini kjol med dragkedjor på sidorna (kommer bild senare).Provade ett par rosa byxor igen men dom passade förståss inte :(Kommer alldrig hitta ett par sådana! :'(. Ja så har jag läst ut en bok som jag fick av M till födelsedags present Tack den beskrev lite om mitt liv men bara lite.Lördagen var super, drog ut med Eva och M på kvällen för att fira min myndighets dag ;P.Möte några vänner där också.
Ikväll har jag suttit och sett den Japanska filmen Nana som är baserad av en Manga serie med samma namn.Grymt bra måste jag säga!Tjejernai filmen har sådana personligheter som jag vill ha.Killarna i filmen är hur snygga som helst!;)Men nej nu skall jag fara(gå).Sayonara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0